1

REGENERACJA WAŁKÓW POMPY OLEJOWEJ

Regeneracja obejmuje naprawę wyrobionego gniazda wałka pompy olejowej bez pozostałych podzespołów pompy do silników 2,0 TDI dotyczy silników diesla z oznaczeniem BKP/ BMM/BMP/BRE/BRF/BVG/BVF . Nasza technologia naprawy jest innowacyjna - UWAGA - nie pogłębiamy otworu zabieraka imbusowego (tak jak robi to konkurencja!!!!), otwór wałka pompy jest regenerowany przy użyciu wysokiej jakości materiału pod względem twardości - co oznacza brak możliwości uszkodzenia.

Technologia jest sprawdzona i 100% pewna dlatego na swoje usługi udzielamy 36-miesięczną gwarancję bez limitu kilometrów.

36

miesięcy gwarancji

2

REGENERACJA ELEKTRONICZNYCH NASTAWNIKÓW TURBOSPRĘŻAREK

Coraz częściej turbosprężarki wyposażone są w nowoczesne sterowanie elektroniczne zmiennej geometrii , które niestety w wielu modelach turbosprężarek okazało się awaryjne firma MAX-TURBO oferuje regenerację elektronicznych nastawników turbosprężarek w zakresie:
- komputerowy test nastawnika elektronicznego przed naprawą
- wymiana elementów przekładni mechanicznej - na oryginalne podzespoły
- wymiana całej części przekładni mechanicznej nastawnika na nową firmy Melett - jeżeli dany rodzaj jest dostępny w ofercie producenta
- naprawa elektroniki
- komputerowy test nastawnika po naprawie

3

NOWOŚĆ ! TEST TURBOSPRĘŻARKI NA STANOWISKU PRZEPŁYWOWYM POD OBCIĄŻENIEM

Oferujemy same sprawdzenie i ewentualną regulację turbosprężarki na stanowisku przepływowym pod obciążeniem – przy dostarczeniu turbosprężarki wymontowanej z silnika . Klient otrzymuje protokół z testu . Sprawdzeniu podlegają tylko te turbosprężarki których stan techniczny umożliwia zamontowanie ich na urządzenie przepływowe

komputerowe Sprawdzanie i ustawianie
nastawników turbosprężarek

przyjmujemy płatności

kartą kredytową, debetową - VISA, Maestro, MasterCard,Pay
płatność telefonem PeoPay mPOS